2012. március 6., kedd

Committed by ChocoPols (képregény)

Sziasztóók!
Van egy képregény  amit én el kezdtem fordítani, és az oldalon a Történet mellett, ez is látható lesz.
(a következő fejezetnek már a felét megírtam)
Ha rákattintotok a képekre, akkor reményeim szerint, eltudjátok olvasni :)
Jó olvasást :D :D

Valamint, ha járna itt valaki a TWCH-ból, és délután már működne a Facebook, akkor megkérném, hogy rakja fel az utolsó két oldalt, mivel azt csak most fordítottam, a Facebook meg befuccsolt.
 Köszike :) :) 










3 megjegyzés:

  1. Hát ez kurvajó! Folytatást hamar!!!Amúgy az Undrockroll nevű írót ismerem a THfiction.com oldalról írt néhány szuper fanfictiont.

    VálaszTörlés
  2. Hehe ezt nemrég olvastam el angolul, de még ott is csak a 16-osig van fent:( Wááh de K*va jó lesz végre magyarul látniii:D Folytasd hamar!!

    VálaszTörlés
  3. Hehe képregényben tényleg csak a 16-osig van fent, de van rendes történet formában is. Én most azt olvasom, és mindjárt végig érek rajta:D Am hozzad gyorsan a folytatást(a sztoridbólXD) jó régen volt már részXd

    VálaszTörlés