2011. október 19., szerda

3. rész (+18!!!)

Tom megfogta a öccse derekát, és közelebb húzta magához. Simogatta a csípőjét a combját, a nyakát csókolgatta,  belemart a fenekébe mire Bill felnyögött. De aztán ellökte megától.
-Kérlek Tom ne tedd ezt velem-zihálta.
-Mit?-kérdezte.
-Tudod te azt.-mondta.
-Nem tudom. Talán nem szerethetlek? Szerintem jogom van azt szeretni, akit akarok.-válaszolta, és közelebb lépett az énekeshez.
-Nem Tom, mi nem lehetünk együtt. Testvérek vagyunk az istenért- fakadt ki. Idegesen beletúrt a hajába.- kérlek menj ki, szeretnék fürdeni.
-És ha nem megyek?-kérdezte majd megint közelebb ment Bill hez.- És ha jól látom te is élvezed.-Mondta majd Szemével lenézett öccse igen csak merevedő hímtagjára.
-És.. Mi van Riával?
- Leszarom Riát… Szakítottam vele.
-De miért?
-Mert én veled akarok lenni.
-De én nem tudom mit érzek irántad.
-Pontosan én sem, de tudom, hogy ez nagyon jó- mondta majd újra megcsókolta Billt.
-Tom..
-Igen Bill?
-Az ajtó...-Tom elmosolyodott, és odament az ajtóhoz majd kulcsra zárta. Visszatért ikréhez és nyelvével lassan végigszántotta ajkait, mielőtt megint rátapadt azokra. Szorgosan csókolta őt, és ajkait harapdálta. Megint elkezdte simogatni, beletúrt a hajába, Amit Bill egyértelműen élvezett. Tudták, hogy már nem fognak tudni leállni. Tom egy gyors mozdulattal megszabadította magát a pólójától. Egy hirtelen ötlettől vezérelve letérdelt ikre elé majd kezébe vette annak ékességét.
-Mi.. Mit csinálsz?-zihálta Bill és egyre erősödő nyögései vízhangot vertek, a hideg csempén. Tom nem válaszolt semmit csak elkezdte húzogatni a bőrt ikre szerszámán. Billből egyre hangosabb nyögések törtek fel és egész testében remegett a gyönyörtől. Néhány perc múlva, Tom nevét nyögdécselve, elélvezett ikre kezében. Térde összecsuklott, és Tom mellett találta magát a földön, aki éppen a mellkasát törölgette egy kéztörlővel. 
-Ez-nyögte Bill.
-....jó volt....
-Az.. .....Tom..
-Igen?
- Én..... szeretném ha..... te is.....-Kezdte de aztán abba hagyta.
-Én is mi?-próbált neki segíteni.
-Inkább megmutatom- Mondta majd egyik lábát átvetette Tom felett majd megcsókolta. A gitárost meglepte ez a hirtelen indulat, de még Bill is meglepődött saját magán, és önbizalmán.Kezével elkezdte Kikapcsolni bátyja övét, majd lehúzta róla a nadrágot. 
-Mi a...-nyögte Tom.
Bill ekkor már testvére mellbimbóit falta aki hangos nyögésekkel adott hangot élvezetének. Az énekes a bokszert is olyan gyorsan húzta le mint a nadrágot, ami már igen csak feszült az alatta dudorodó csodától. Bill egy pillanatig tétovázott csak majd nyelvével elkezdte ingerelni ikre férfiasságát. Tom hangosakat nyögött, miközben Bill nevét suttogta. Majd Bill bekapta bátyja ékességét, és a gitáros torkából egy rekedtes nyögés szakadt fel ahogy megérezte öccse piercingjét férfiasságán. Bill fel le mozgatta fejét ezzel még nagyobb élvezetet okozva testvérének. Tom egyre nagyobbakat nyögött miközben testvére áttért a herékre és azokat kényeztette. Tom tudta, hogy már nincs sok hátra, és el fog élvezni, Közben Bill visszatért, férfiasságához amit  megint szájába vett, és kezével húzkodta rajt a bőrt.
-Bill..-tört fel Tomból, aki egész testében remegett majd átsöpört rajta az orgazmus csodás érzése. Szemét csukva tartotta, és nagyokat lélegzett. Próbálta lenyugtatni sebesen verdeső szívét. kinyitotta mélybarna szemeit és egyenesen belenézett a lámpa fényébe. Még sosem érzett ilyet viszont azt is tudta, hogy ez nem normális. Bill leterített mellé egy törülközőt és leült. Bátyja bánatos arccal nézett vissza rá.
-Sajnálom-mondta.
-Mit?
-Én... szólni akartam hogy...  izé.. 
-Semmi baj.... nem bántam.
-Tényleg?-ikre bólintott- csináltál már ilyet?
-Hát.. izé.. Igen.-bátyja kikerekedett szemmel nézett rá.
-És én erről mért nem tudok?
-Féltem hogy furán nézel majd rám.-Tom nem szólt semmit, csak megint megcsókolta.
-Bill... én... azt hiszem szertelek...-Bill kicsit elhúzódott tőle.
-Honnan tudod?
-Csak érzem.
- Akkor én is szeretlek.
Este egymás karjaiban aludtak el. Viszont Bill fejében kék gondolat víz hangzott. Az egyik, az a hang amit ő hozott ki testvéréből. A másik egy ki nem mondott kérdése. "Mit tettünk?"

4 megjegyzés:

  1. huu... ez szuper lett :D óóó, nem is tudok hirtelen jobbat mondani :D ahw... nagyon tetszett :D kíváncsi vagyok, mi lesz velük a jövőben :D
    puszillak ^^)

    VálaszTörlés
  2. na, hát ez nagyon jó volt :)Bár az utolsó 4 megszólalás, egy kicsit olyan volt, mintha két ovis gyermek beszélgetne. Istenem, hát vajon honnan tudja, és mi az, hogy "akkor" ő is szereti? xD Ez nem igazán így működik, de ettől eltekintve, nekem nagyon tetszett :) Ez is aranyos rész lett, mint a többi :)

    VálaszTörlés
  3. Jóvan XD Neserly Molly köszi a kritikát , és amúgy én is éreztem, hogy picit tényleg ovisnak tűnik, de azt gondoltam, hogy ez az első ilyen történetem, még belefér XD
    Anette, neked is köszönöm, hogy írtál, és én is Puszillak. xoxo

    VálaszTörlés
  4. mikorlesz folytatas:P????

    VálaszTörlés