2011. szeptember 24., szombat



Sziasztok, Hoztam néhány képet.
Nem nem túl sok, mivel a másik gépen van a TWC részlegem, De én azért nagyon szeretem őket
PL:



Erre a képre n éhány perce bukkantam rá, és nagyon megtetszett ezért is Foglalta el Dicső helyét a fejlécen.:D

Bevallom ez az első TWC-s kép amivel találkoztem, és egy dőre el is rettentett ettől az egésztől, De minél többet foglalkoztam vele annál jobban csábított. Hát meglett az eredménye >:D

 Ezt a képet azért szeretem, mert itt, ha jól látom, még fiatalok, és én nem nagyon találkoztam ilyenekkel, nem tim ti hogy vagytok vele. Mindenesetre tettszik :D

Ezt azért szeretem, mert olyan gyengédség és törődés árad belőle, Remélem ti is így gondoljátok :)

és hát persze nem hazuttolom meg önmagam, Egy nem túl vidám képet is hoztam, De néha a szomorú dolgok teszik élhetővé az életet. :,)



So szexy :D 

Ez egy különleges kép, és valószínűleg, csak én nem értem de mégis megfogott benne valami, amitől nem hagyhattam ki az "első képek" sorából.


Jó éjt kotonkáim (igen ezentúl így foglak becézni titeket >:D) remélem velem álmodtok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése